Nasze usługi

Naprawa sterownika pompy paliwa VP44, VP30

Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to że w 90% uległ uszkodzeniu sterownik pompy.

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH:
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 (AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH)
- BMW 318d (E46),-320d (E46), 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
- FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
- FORD MONDEO 2.0 TDDI
- FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
- HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDI
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR, ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA 2.2
- NISSAN PATROL GR 3.0
- NISSAN FRONTERA, (FRONTIER) 3.0
- OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
- OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
- OPEL FRONTERA 2.2 DTI
- OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
- OPEL SINTRA 2.2 TD
- OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 IDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TID
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW PASSAT 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5

OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO:
- PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ
- SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO
- SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ
- SILNIK NIERÓWNO PRACUJE
- SILNIK DYMI
- SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA

PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY:
- P1630 ZAWÓR DAWKI OPEL, SAAB
- P1631 STEROWNIK POMPY OPEL, SAAB
- P1650, P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN OPEL, SAAB
- 01318 (J-399), 0526 AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
- P1664, P1564 FORD
- P1690, P1600 NISSAN
- 73 BMW
- P1688 DODGE
- P0251 OPEL Z SILNIKIEM ISUZU 1.7